Τον Αύγουστο του 1999, η Ξιφίας Α.Ε. ίδρυσε την αεροπορική εταιρία Galaxy Airways. Μέσα σε ένα μικρό χρονικό διάστημα κατάφερε η Galaxy να μεταφέρει ένα αρκετά μεγάλο αριθμό επιβατών με μόλις δύο αεροσκάφη τύπου Boeing 737 (Σεπτέμβριος - Δεκέμβριος 1999: 140.000 επιβάτες). Ο στόχος αυτός επιτεύχθει, χάρη των εξαιρετικά οικονομικών εισιτηρίων που προσέφερε από τους πρώτους μήνες λειτουργίας της.
Η Galaxy εκτελούσε κυρίως δρομολόγια προς γερμανικές πόλεις από Θεσσαλονίκη, Καβάλα και Πρέβεζα, όμως ξαφνικά το Σεπτέμβριο του 2000, ανακοίνωσε ότι σταματά αυτές τις πτήσεις και θα εκτελεί πλέον μόνο πτήσεις τσάρτερ. Έτσι, η Galaxy επέστρεψε τα δύο από τα τρία Β737 στην εταιρία ενοικίασης αεροσκαφών από την οποία τα είχε μισθώσει. Τελικά στα μέσα 2001 η Galaxy επέστρεψε και το τελευταίο της αεροσκάφος, ένα Β737-500 στην γερμανική Hapag-Lloyd. Αρχικά κράτησε το ελληνικό νηολόγιο, αλλά αργότερα πήρε και πάλι γερμανικό.
Η Galaxy Airways από τις 30 Μαΐου 2001 δεν έχει πλέον άδεια εκμετάλλευσης (AOC) της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ).
H Galaxy είχε ένα πυκνό δίκτυο δρομολογίων από Θεσσαλονίκη, Καβάλα και Πρέβεζα προς τις γερμανικές πόλεις Βερολίνο (Τένγκελ), Κολωνία, Μόναχο, Ντίσελντορφ, Νυρεμβέργη και Στουτγάρδη. Επιπλέον, η διοίκηση της Galaxy, σκόπευε να δρομολογήσει και πτήσεις από Θεσσαλονίκη προς Λονδίνο και από Κέρκυρα προς Λονδίνο.