logo
Slider
Οι νεότερες φωτογραφίες της Olympic Aviation
Διαφήμιση της εταιρείας   
H Olympic Aviation με μια ματιά
IATA Code: ML
ICAO Code: OLY
Callsign: OLAVIA
Ίδρυση: 1971
Διάλυση: 12 Δεκεμβρίου 2003
Main Hub / Base: Αθήνα - ATH / LGAV
Secondary Hub(s): Θεσσαλονίκη - SKG / LGTS
Μητρική εταιρία: Olympic Airways
Ιστορία της Olympic Aviation
Η Ολυμπιακή Αεροπλοΐα ήταν μια θυγατρική της Ολυμπιακή Αεροπορίας-Υπηρεσίες Α.Ε. και εκτέλεσε την πρώτη της πτήση τον Αύγουστο του 1971. Ο βασικός στόχος της εταιρίας ήταν, να συνδέει τα ελληνικά νησιά με την ηπειρωτική Ελλάδα. Για αυτόν ακριβώς το σκοπό η εταιρία είχε ένα στόλο από μικρά regional αεροσκάφη με τα οποία μπορούσε να προσεγγίσει σχεδόν κάθε αεροδρόμιο της χώρας.

Στις αρχές 2000 η Αεροπλοΐα μίσθωσε και τα πρώτα αεροσκάφη τύπου jet, δύο Β717-200 με 100 θέσεις επιβατών. Τον Ιανουάριο του 2001 ήρθε ένα επιπλέον Β717-200. Με αυτά τα αεροσκάφη η Αεροπλοΐα άρχισε να εκτελεί και πτήσεις προς το εξωτερικό. Μέχρι τέλη Μαρτίου 2002 η έδρα των αεροσκαφών αυτών ήταν το αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης. Μετά την ανασυγκρότηση του Ομίλου το 2003, σχεδόν όλα τα αεροσκάφη της εταιρίας πέρασαν στις Ολυμπιακές Αερογραμμές. Μόνο ο στόλος των ελικοπτέρων έχει μείνει στην Ολυμπιακή Αεροπλοΐα, με τον οποίο εκτελεί και πτήσεις charter εάν ζητηθεί.
Ο στόλος της Olympic Aviation
O στόλος της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας αποτελούντο από αεροσκάφη τύπου ATR72, ATR42, B717-200 και DHC-8. Τα 3 Β717-200 ήταν μισθωμένα για 5 έτη από την Bavaria leasing. Στις 31 Ιουνίου 2003 αποσύρθηκε και το τελευταίο Dornier 228. Τα αεροσκάφη αυτά αντικαταστάθηκαν από τέσσερα αεροσκάφη τύπου DHC-8-100 με 37 θέσεις επιβατών.
Αναλυτικά στοιχεία του στόλου της Olympic Aviation θα βρείτε κάνοντας κλικ εδώ.
Οι προορισμοί της Olympic Aviation
Εντός της χώρας, η Αεροπλοΐα εκτελούσε πτήσεις σε περίπου 25 προορισμούς. Επίσης με μερικά ATR72 και τα Β717 εκτελούσε και πτήσεις προς το εξωτερικό (από Αθήνα και Θεσσαλονίκη) για λογαριασμό της Ολυμπιακής Αεροπορίας.
↩ Επιστροφή στην κεντρική σελίδα των αεροδρομίων.